fredag den 21. februar 2014

Feberbarn

Vi har været så ualmindeligt heldige med Bassen og hendes immunforsvar. Hun er nærmest aldrig syg. Hun har da hostet og været snottet her henover vinteren og vi kæmper med noget børneeksem, men udover det og diverse skrammer en vildbasse jo vil få, så har vi været ret så forskånet.
Så hvad gør jeg nu som mor når mit barn bare er varmt varmt varmt. Jeg bliver jo vildt bekymret. Det gør jo ligeså ondt på mig som mor, som det gør på mit barn. :-( Min stakkels lille basse. Ikke engang alle vaccinerne har hun reageret på. Jeg kommer til at sove så dårligt i nat, da jeg med garanti vil vågne bare hun løfter en finger fra dynen. Pyhhh ha altså. 
Jeg håber det er en døgnflue. Hun skulle jo gerne være klar til Onkel Mikkels 28 års fødselsdag i morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar